خرم آباد؛

ایستگاه آشنایی با استارتاپ در خرم‌آباد برگزار می شود

دبیر اجرایی نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی لرستان) از برپایی ایستگاه آشنایی با استارتاپ در دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رحمان کلانتری، دبیر اجرایی نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی لرستان)  با اعلام این که این ایستگاه به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و همکاری دانشگاه آزاد استان برپا شده است، افزود: در این ایستگاه بروشورهای کارآفرینی و مشاوره‌های استارتاپی به دانشجویان داده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در جهت ترغیب دانشگاهیان به سمت مباحث کارآفرینی، این ایستگاه قرار است در تمام دانشگاه‌های استان برپا شود.

کلانتری با بیان این که نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی لرستان) ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۹۶ در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار می‌گردد؛ افزود: کلیه ایده پردازان در حوزه گردشگری و کشاورزی می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام نمایند.

وی در ادامه گفت: ثبت‌نام برای عموم آزاد و رایگان است و سامانه ثبت نامی این رویداد مهم idoka.ir می‌باشد.

دبیر اجرایی جشنواره گفت: همچنین مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، قرار است دو پیش رویداد جهت آمادگی هر چه بیشتر ایده پردازان با استارتاپ گردشگری لرستان در دانشگاه‌های آزاد خرم‌آباد و لرستان در تاریخ‌های ۲۹ آبان در دانشگاه لرستان و هفته بعد از آن در دانشگاه آزاد برگزار شود.

شایان ذکر است نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (گردشگری و کشاورزی لرستان) به همت بنیاد نخبگان لرستان و همکاری دانشگاه آزاد استان و همکاری نهادهای علمی و فناورانه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برپایی ایستگاه آشنایی با استارتاپ در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.