دانشگاه آزاد لرستان؛

تدریس ۶۷۹ رشته در مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد لرستان

رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: ۴۳ رشته در مقطع دکتری، ۱۵۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، ۲۸۴ رشته در مقطع کارشناسی و ۱۹۷ رشته در مقطع کاردانی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهروز دوستی، رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: بیش از هفت هزار دانشجو امسال در واحد‌های دانشگاه‌های آزاد لرستان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند در مقاطع مختلف دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی هستند و این در حالی است که هرسال علاوه بر ثبت‌نام دانشجویان جدید، دانشجویان زیادی نیز از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد  استان لرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۷ هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که ثبت‌نام آن‌ها بر اساس قبولی در آزمون سازمان سنجش و کسب نمره کافی قبولی صورت گرفته است.

دوستی با اشاره به اینکه پذیرش دانشجویان در برخی رشته‌ها بدون کنکور نیز انجام می‌شود  افزود: هم‌اکنون ۶۳۳ رشته دانشگاهی در این دانشگاه فعال است و تلاش می‌شود که رشته‌های جدید نیز به این دانشگاه آورده شود.

وی بیان کرد: ۴۳ رشته در مقطع دکتری، ۱۵۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، ۲۸۴ رشته در مقطع کارشناسی و ۱۹۷ رشته در مقطع کاردانی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

انتهای پیام/د

۶۷۹ رشته در مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد لرستان تدریس می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.