فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در این استان خبر داد.

محمد چگنی‌نژاد، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسجد تراز اسلامی در سایۀ تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهاد‌های فرهنگی محقق می‌شود.

او اضافه کرد: تعامل حداکثری ادارات و نهاد‌های فرهنگی با مساجد بسترساز تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی در جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌شود.

چگنی‌نژاد با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان، بیان کرد: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود منجر به آبادانی معنوی مساجد می‌شود.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نیز در این دیدار گفت: تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی در اولویت فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌رغم محدودیت‌های مالی فعالیت‌های مؤثر و خوبی در حوزه‌های دینی، قرآنی و مسجدمحوری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان شاخص محور فعالیت کانون‌های مساجد است، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی و مقابله با توطئه‌های دشمنان دارند.

روانشاد بیان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان وجود دارد.

او با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حدّ توان از فعالیت این کانون‌ها حمایت می‌کند.

برچسب ها: کانون ، فرهنگی و هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.