نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود آتش به اختیار تصمیم‌گیری کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: باید تشکل‌های دانشجویی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با تشکل‌های دانشجویی استان لرستان بیان کرد: باید افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون تقابل حق و باطل، مقابله جبهه استکبار و مقاومت اسلامی و اسلام ناب و اسلام آمریکایی را به وضوح می‌توان مشاهده و باید در این راستا بسیار هوشمندانه عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: همچنین از نشانه‌ها و معیارهای حق ثبات در رأی و عمل و نشانه باطل تزلزل در این دو است.

وی در ادامه اظهار داشت: مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی صریح و قاطع بوده و کشورمان همواره از ملت‌های مظلوم و فلسطین پشتیبانی کرده و استکبار جهانی در بحث تروریست و حقوق بشر همواره رفتار دوگانه‌ای داشته و در عمل با زیرپا گذاشتن حقوق بشر از تروریست حمایت می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه با اشاره به واژه جنگ نرم و آتش به اختیار و بر مقابله با دشمن تأکید کرد و افزود: امروز در عرصه مهمی قرار داشته و شاهد جنگ فرهنگی هستیم و می‌بایست با قدرت تشخیص و آتش به اختیار در این حوزه عمل کنیم کمااینکه نهادهای فرهنگی در این راستا نتوانسته‌اند کار شاخصی انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به وظایف افسران جنگ نرم بیان کرد: از مهم‌ترین وظایف افسران جنگ نرم در جنگ فرهنگی می‌توان به تولید علم، شتاب بخشیدن به حرکت و پیشرفت علمی، جلوگیری از انقلاب زدایی از دانشگاه‌ها و تربیت نیروهای مومن و انقلابی اشاره کرد.

وی ادامه داد: باید گفتمان انقلاب بر گفتمان‌های دیگر غلبه پیدا کند، زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب در اولویت اقدامات تشکل‌های دانشجویی و افسران جنگ نرم قرار گرفته و نگاه مثبت به واقعیت‌ها و نقد واقع‌بینانه داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به تشکل‌های دانشجویی توصیه کرد: برنامه و اصول فکری امام و رهبری باید در اولویت تمام برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد از سوی دیگر فعالان این حوزه بایستی با حضور به موقع خود در صحنه به بیان مواضع صریح و روشن انقلاب اسلامی، امام و رهبری بپردازند.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: همچنین از فعالان تشکل‌های دانشجویی انتظار می‌رود در مسیر خود به هیچ عنوان تسلیم نشده و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها بایستند.

انتهای پیام/د

تشکل‌های دانشجویی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.