نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مبارزه با مواد مخدر نیاز به ظرفیت های بسیج دارد

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت‌های بسیج و نهادهای مردمی جهت مبارزه با مواد مخدر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر یک‌شنبه، پنجم آذر در دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت‌های خوب استان همچون بسیج و دیگر نهادهای مردمی جهت مبارزه با مواد مخدر استفاده نماید.

وی افزود: اعتیاد به‌عنوان بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی در سطح کشور است که موجب مشکلات عدیده‌ای گردیده تا جایی‌که مقام معظم رهبری نیز تذکراتی در این خصوص داده‌اند.

آیت‌الله میرعمادی اصلاح وضعیت موجود مبارزه با مواد مخدر در سطح استان خصوصاً در حوزه درمان و مراکز ترک اعتیاد را ضروری دانست و اظهارکرد: برخی از مراکز ترک اعتیاد به دکانی برای دلالان تبدیل گشته که باید برای این امر چاره‌اندیشی شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر تشکیل کلاس‌های مشاوره و آموزش‌های لازم برای دانش‌آموزان و والدین آنها به‌منظور جلوگیری از گرایش به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: چنان‌چه آموزش‌های مبارزه با موادمخدر مستمر باشند تاثیرگذاری فراوانی خواهند داشت.

در ادامه این دیدار مجتبی بیرانوند، دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: اقدامات انجام شده جهت این آسیب بزرگ اجتماعی کافی نیست، لذا می‌طلبد متناسب با رویکرد ارائه شده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در سطح استان نیز مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها را در تمام لایه‌های اجتماعی جامعه نهادینه کنیم.

وی آگاهی‌بخشی و آموزش به همه اقشار را از جمله رویکردهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: همه گروه‌های مرجع ازجمله روحانیون، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در این راستا حمایت کنند.

بیرانوند حمایت‌های بی‌دریغ نماینده ولی‌فقیه در استان را موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای همه مدیران در سطح استان برشمرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان و ائمه جمعه برای پیشبرد امورات استفاده گردد.

انتهای پیام/د

استفاده از ظرفیت‌ بسیج و نهادهای مردمی جهت مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.