روزدانشجو؛

برگزاری مراسم روز دانشجو در بروجرد با حضور خانواده شهید حججی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد از برگزاری مراسم روز دانشجو در بروجرد با حضور خانواده شهید مدافع حرم، شهید حججی در سالن علامه شهیدی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراکز آموزشی توسعه پیدا کردند و جوان زیادی برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شدند.

 وی اضافه کرد: با توجه به این که دشمنان همیشه در پی ضربه زدن و پیاده کردن اهداف خود هستند و بیشتر قشر جوان را مورد هدف قرار می‌دهند، اما در همه توطئه‌های دشمنان، دست آمریکا به خوبی رو می‌شود و چهره واقعی آن بیش از پیش برای همه نمایان می‌شود و امروز غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای همه آشکار است.

جاوید روز دانشجو را نماد استکبار ستیزی در مقابل آمریکا دانست و افزود: در ۱۶ آذر سال ۳۲ دانشجویان دست به اعتراض زدند که در این روز سه دانشجو به شهادت رسید و به همین دلیل همه ساله روز ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو گرامی داشته می‌شود.

وی به برنامه‌های روز دانشجو در بروجرد اشاره کرد گفت: به مناسبت روز دانششجو فردا پنج شنبه مراسمی با حضور خانواده شهید حججی در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‌شود که غبار روبی گلزار شهدای گمنام و اجرای برنامه‌ها از ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی بروجرد اظهار داشت: همچنین فردا با حضور خانواده شهید حججی ساختمان اداری دانشگاه آزاد به نام شهید حججی و ساختمان پژوهشی به نام شهید مصطفایی اولین شهید دانشجوی بروجرد نامگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/م

مراسم روز دانشجو در بروجرد با حضور خانواده شهید حججی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.