هر نوع آموزش و درمان در زمینه طب سنتی باید با مجوز علوم پزشکی باشد

مدیر طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر نوع آموزش در زمینه طب سنتی و سوزنی باید با مجوز دانشگاه یا انجمن علمی مربوطه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر مجتبوی با بیان اینکه آموزش در زمینه طب سنتی و سوزنی باید تنها توسط پزشکان آموزش دیده دارای مجوز ارائه شود افزود: عده ای از افراد سودجو در قالب عناوین طب سنتی، طب اسلامی، طب سوزنی و غیره اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و مداخلات درمانی می کنند که تمام این موارد تخلف محسوب می شود.

وی با تاکبد بر پرهیز از مراجعه به این افراد برای انجام اقدامات درمانی گفت: شهروندان در صورت نیاز به خدمات می توانند به مراکز وابسته به دانشگاه علم پزشکی مشهد و سلامت کده های طب سنتی و پزشکان دوره دیده دارای مجوز مراجعه کنند.

مدیر طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مدارک سایر مراکز، شرکت ها و افرادی که این نوع آموزش ها را ارائه می دهند فاقد اعتبار عملکردی و قانونی است.

دکتر مجتبوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مداخله گر در امر درمان یا آموزش های فاقد اعتبار، موارد را برای پیگیری قانونی به شماره تلفن ۳۸۷۶۱۶۹۵ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع دهند.

انتهای پیام// م.م

درمان و اموزش طب سنتی فقط با مجوز علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.