مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبر داد:

انجام ۶۰۰ پرواز و انتقال ۲۷۸ مصدوم از فرودگاه كرمانشاه پس از زلزله

بیاتی از اعزام ۲۷۸ مصدوم و دريافت ۱۰۰۰ تن كمک از طريق فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

انجام ۶۰۰ پرواز و انتقال ۲۷۸ مصدوم از فرودگاه كرمانشاه پس از زلزله به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی بياتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، اظهار کرد: در پی وقوع فاجعه غم‌انگيز زلزله كرمانشاه ( ۲۱ آبان ماه)، بلافاصله كميته بحران این فرودگاه با حضور تمام اعضا و ارگان‌های مستقر در فرودگاه تشكيل شد و ضمن بازديد از امكانات و تجهيزات فرودگاه، برنامه‌ريزی كامل برای پذيرش شبانه‌روزی هواپيماهای امدادرسان در دستور كار قرار گرفت.

مديركل فرودگاه كرمانشاه با بيان اينكه از زمان زلزله تاكنون آمار پروازهای اين فرودگاه از مرز ۶۰۰ نشست و برخاست گذشته است، افزود: در جريان اين پروازها ۲۷۸ مصدوم به فردگاه مهرآباد و بيمارستان‌های تهران منتقل شده‌اند و ۱۰۰۰ تن محموله و اقلام كمك‌رسانی به فرودگاه كرمانشاه منتقل شده است.

وی گفت: كمک‌های بين‌المللی ارسالی به اين فرودگاه از فرودگاه شارجه نیز از سوی سازمان بهداشت جهانی انجام و كمک‌های داخلی نيز از فرودگاه‌های مختلف كشور ارسال شده است.

بياتی در خاتمه یادآور شد: خوشبختانه به اذعان مسوولان، نمايندگان مجلس و اقشار مختلف، عملكرد فرودگاه كرمانشاه در مديريت بحران زلزله مطلوب بوده است و اين فرودگاه يك نقطه قوت و اهرم امدادرسانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

جزییات آخرین پروازها به مناطق زلزه زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار