بیانیه آیت الله کعبی در خصوص وضعیت جسمانی آیت الله عیسی قاسم

آیت الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری درخصوص وضعیت جسمانی آیت الله عیسی قاسم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسی حوزه علمیه قم پس از انتشار اخبار ناگوار از آخرین وضعیت سلامت جسمانی رهبر معنوی شیعیان بحرین بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا اخبار ناگواری، نسبت به اخرین وضعیت سلامتی رهبر اسلامی و ملی بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم ( سلمه الله) دریافت کردیم.

همانطور که پزشکان معالج ایشان خبر داده اند، خونریزی داخلی ایشان و کاهش نصف وزن بدنی بسیار نگران کننده و زنگ هشدار خطر حفظ جان و سلامتی ایشان است.

این در حالی است که خانه ایشان توسط نظامیان ونیروهای امنیتی، ظالمانه محاصره شده است و امکانات درمان سریع و اورژانسی در اختیارش نیست.

اقدام سریع و مؤثر براى بازیابی سلامتی و نجات جان آیت الله شیخ "عیسی قاسم" با توجه به وضعیت خاص، بسیار ضروری و لازم است و وظیفه انسانی و قانونی و شرعی است .

مراجع مکرم و علماء و فضلاء و اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و مومنان نگران وضع سلامتی آیت الله شیخ عیسی قاسم هستند و در جوار حرم حضرت معصومه(س) از خداوند متعال، شفای عاجل برای ایشان مسالت می نمائیم و رژیم "آل خلیفه" را مسئول هرگونه پیش آمد ناگوار در این رابطه می دانیم و پایان محاصره امنیتی و حضور نظامی و ایجاد زمینه معالجه سریع و بستری ایشان را خواستاریم.

بدیهی است مردم مقاوم بحرین باحضور فعال و با نشاط خود در صحنه مبارزات به مطالبه حقوق مشروع و عادلانه خود، به‌ویژه در باره زندانیان و علمای دین ادامه می‌دهند.

ما در کنار علماء و مردم مظلوم بحرین، نسبت به وضعیت سلامتی رهبر معنوی و ملی بزرگ بحرینی، با حساسیت ویژه نگران و پیگیر هستیم .

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ .

والله ولى التوفیق

عباس کعبی

انتهای پیام/م


رژیم "آل خلیفه" مسئول هرگونه حادثه ناگوار برای آیت الله عیسی قاسم است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.