فردا؛

راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از شیخ عیسی قاسم

فردا جمعه، 5 خردادماه مردم اهواز در حمایت از شیخ عیسی قاسم راهپیمایی خواهند کرد.

راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از شیخ عیسی قاسمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام سید لطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به جایگاه مرجعیت در مکتب تشیع، تعرض رژیم آل خلیفه به خانه رهبر دینی مردم بحرین را محکوم کرد و گفت: مردم غیور اهواز در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر دینی شیعیان بحرین فردا راهپیمایی می‌کنند.

وی محکومیت جنایایات آل خلیفه را از دیگر محورهای تظاهرات خودجوش مردم اهواز عنوان کرد و بیان داشت: همچنین خطبای نمازجمعه در سراسر استان نیز بیاناتی را در این زمینه بیان می‌کنند.

سپهر افزود: علاوه بر اهواز در شهرهایی همچون اصفهان، مشهدمقدس، قم، شیراز، کرمان، تبریز، بوشهر، تهران، رشت و شهرکرد نیز تظاهرات خودجوش مردمی در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به بازتاب دستگیری رهبر شیعیان بحرین در جهان اسلام خاطرنشان کرد: همه مراجع تقلید در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیانیه‌ها و اطلاعیه‌هایی صادر و حمایت همه جانبه خود را از این عالم دینی اعلام کردند.

سپهر به مسیر راهپیمایی مردم اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: اهوازی‌ها در پی فراخوان مراجع تقلید و نگرانی‌های رهبر انقلاب نسبت به سو قصد به شیخ عیسی قاسم فردا پس از نماز جمعه این کلانشهر از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) تا مقبره آیت‌الله بهبهانی راهپیمایی می‌کنند.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی با حضور نمازگزاران، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم مردم خوزستان در اهواز برگزار می‌ گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.