اهواز؛

دعوت نماینده مردم شوش از مردم برای شرکت درانتخابات

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از مردم این شهرستان خواست با حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه ای دیگر بیافرینند.

دعوت نماینده مردم شوش از مردم برای شرکت درانتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مردم این شهرستان جهت شرکت پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است: «مردم شریف شوش همگام با ملت ایران در تاریخ 29 اردیبهشت 96 با حضور پرشور در انتخابات، ضمن تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد که مدافع و صاحب اصلی این نظام الهی هستند.

این مردم فهیم و بصیر با همبستگی و همراهی با نظام اسلامی که ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت است مثل همیشه صحنه‌های حساس را درک کرده و در موقعیت‌های مختلف نقش مهم و حیاتی خود را به درستی ایفا می‌کنند.

حماسه‌آفرینی مجدد ملت غیور ایران اسلامی نشانگر حرکت مردم در راستای منویات رهبری و پابرجایی بر عهد و پیمان با امام راحل است. این حضور برگ زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد کرد تا یک پیام بسیار شفاف و گویا نیز برای دشمنان ایران داشته باشد و آن این است که دسیسه‌ها و عناد‌ها و توطئه‌هایشان بی‌فایده‌است و از آن ‌دست بردارند.»

این بیانیه تصریح کرده است: «مردم انقلابی شوش در آستانه‌ دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، با همبستگی همچون گذشته، بار‌دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشند و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم وحدت، قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهند آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را نیز به رخ جهانیان خواهند کشید.

مردم شوش بدون توجه به گرایشات و جناح‌های مختلف با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی به دنبال انتخابی انقلابی و اصلح  باشند.»

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.