شیراز؛

آمادگی اهل سنت برای حضور باشکوه در انتخابات 29 اردیبهشت

ائمه جمعه اهل سنت شهرستان خنج، آمادگی خود را برای خلق حماسه باشکوه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج، ضمن اعلام حضور گسترده اهل سنت در این انتخابات گفت: با توجه به تلاش استکبار جهانی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ما به صحنه می آییم تا این تلاش مذبوحانه و توطئه‌های دشمنان انقلاب که همواره در صدد ضربه زدن به این نظام هستند را خنثی کنیم.
 
ابونجمی، شرکت در انتخابات را  وظیفه ای ملی، میهنی و تکلیف شرعی دانست و افزود: مشارکت و حضور گسترده در این رویداد مهم موجب تحکیم وحدت می‌شود و از مردم شهرستان خنج و به ویژه اهل سنت این منطقه می‌خواهیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گسترده‌تر از قبل شرکت کنند.
 
امام جمعه چاه طوس از توابع شهرستان خنج نیز، شرکت گسترده مردم در انتخابات را امری واجب دانست و گفت: شرکت فعالانه مردم در این انتخابات موجب استحکام بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
 
شیخ عبدالمجید غنی پور که از مدرسان حوزه علمیه خنج است، ادامه داد: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، دشمنان و بدخواهان این نظام را ناامید کنند.
 
شیخ مصطفی هوشمند، امام جمعه اهل سنت بیغرد نیز شرکت در انتخابات را حق مسلم و یک وظیفه ملی دانست و مردم را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار