اهواز؛

تشکل ها و نهادهای اندیمشک مردم را دعوت کردند

احزاب، تشکل های مردم نهاد و نیز سازمان های مستقر در اندیمشک با صدور پیامی اقشار مختلف مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،تشکل های مختلف دانشجویی و فرهنگی شهرستان اندیمشک در بیانیه هایی اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی گفت:روز قدس تنها یک موضوع سیاسی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی مهم است.

وی با دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس افزود: قدس و فلسطین یک موضوع اعتقادی و دفاع از مظلومانی است که در چنگال رژیم صهیونیستی قرار دارند.

حسنوند اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اتحاد مسلمانان بیش از همیشه نشان داده می شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی دفاع از مظلومین و ایستادگی در برابر ظالمان و استکبار است و مردم ایران اسلامی با حضور و انسجام مثال زدنی خود در راهپیمایی ها آرمان های خود را فریاد زده اند.

پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت: مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس پاسخ روشنی به استکبار و تروریسم خواهند داد.

وی اذعان کرد: گروه های تکفیری و داعش روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنند و در این روزها به دنبال اثبات خود هستند .

جهانگیری گفت: روز قدس عامل وحدت و روز رزمایش اقتدار مسلمانان در برابر استکبار جهانی و حامیان تروریست ها است.

راهپیمایی روز قدس در اندیمشک ساعت 11:30 دقیقه روز جمعه دوم تیرماه از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای جمعه این شهر برگزار می شود.

همچنین راهپیمایی روز قدس در شهر حسینیه ساعت 12 ، شهر چم گلک ساعت 9 و شهر آزادی ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.