اهواز؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان آورده است: آمریکا محور شرارت و جنایت و رأس استکبار است و 13 آبان روز بزرگ فریاد 'مرگ بر آمریکا' است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این بیانیه آمده است: 13آبان فقط چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار، و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

این بیانیه می آید: 13آبان در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد داخلی و استکبار و سلطه خارجی است.

این بیانیه افزوده است: یوم‌ا... 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ، آمریکای ام‌الفساد قرن، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی ـ امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه علیه بنیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایۀ تدابیر و هوشمندی ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید است.

در این بیانیه آمده است:برگزاری باشکوه و حماسی مراسم تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم ا... 13 آبان در حفظ و ارتقای قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب‌تر با جهان سلطه و بالا بردن قدرت چانه زنی قوی تر دستگاه دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کنندۀ ایرانی در گفت‌وگو با سایر کشورها و گروه 5+1 و ارتقای سطح امنیت ملی بسیار موثر بوده و در همین راستا شایسته است همۀ دستگاه‌ها و مسئولان در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را معطوف برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ضد استکباری یوم ا... 13آبان کنند که شکوه این مراسم نشان از اقتدار، وحدت ملی و عظمت ایران اسلامی در راه مبارزه با استکبار جهانی و هژمون امپریالیسم آمریکا خواهد داشت.

این بیانیه با دعوت ملت استکبار ستیز، عاشورایی، فهیم و قدرشناس ایران اسلامی به حضور پرشور و گسترده، فعال و آگاهی بخش در تظاهرات ضداستکباری یوم‌ا... 13آبان اعلام کرده است: حسینیان پس از یک ماه مـشق حسینی در ماه محرم‌الحرام، یوم‌ا... 13 آبان را رزم حسینی بر علیه یزیدیان زمان و در رأس آن آمریکای جنایت‌ پیشه و حامی جنایت‌کاران و کودک‌کشان عالم دانسته و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان و عاشورائیان بر آمریکای جنایتکار را،بار دیگر، تکرار خواهد کرد و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.

این آیین در سراسر خوزستان طبق مسیرهای اعلام شده و در اهواز نیز روز پنجشنبه راس ساعت 9صبح از میدان مولوی به سمت مسجد ارشاد و با سخنرانی حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.