برگزاری بازدید هماهنگ کشوری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی از برگزاری بازدید هماهنگ کشوری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ خوش آیند،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت:بازدید هماهنگ کشوری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود .

وی افزود: در راستای اجرای سند برنامه‌های تحول مهارت و با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ضرورت معرفی آن‌ها به آحاد جامعه، بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت:اجرای این برنامه اثرگذاری مطلوبی را در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌ آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه دارد .

خوش آیند افزود: برنامه بازدید همگانی از 18 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی در سراسر استان از 20 تا 25 آبان‌ماه سال جاری به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

وی گفت: بازدید از مراکز مجهز به جدیدترین امکانات کارگاهی و آموزشی ارائه‌ دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی در کشور ، فرصتی در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع را فراهم می‌کند .

وی افزود: معرفی سایت مشاوره شغلی به جامعه هدف، مشاوره رایگان شغلی در مراکز از جمله برنامه‌های درنظر گرفته‌شده در بازدید همگانی است.

انتهای پیام/ب


بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.