بهره‌مندی 4 هزار مددجوی خراسان جنوبی از آموزش فنی‌وحرفه‌ای

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره‌مندی بیش از 4 هزار مددجوی خراسان جنوبی از آموزش فنی‌وحرفه‌ای خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حسینی،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۵۶ نفر از مددجویان تحت حمایت در خراسان جنوبی ،آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از اصولی ترین روش های فقر زدایی آموزش، مهارت آموزی و توانمند سازی محرومان است، افزود: مددجویان تحت حمایت می توانند قبل از شروع فعالیت کاری از مشاوره های شغلی کارشناسان این نهاد استفاده کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 548 نفر در دوره های مهارت آموزی، هزار و ۱۱۲ نفر در دوره های کارآفرینی، ۸۷۰ نفر در پایدار سازی و توسعه و ۶۲۶ نفر در حرفه آموزی دانش آموزی، از آموزش های لازم، بهره مند شدند.

حسینی افزود: در جهت آموزش مددجویان تحت حمایت، برنامه های مختلفی از قبیل اردوی سه روزه آشنایی با مشاغل برای دانش آموزان ساکن در مناطق محروم، سمینار آموزشی فرصت شناسی و فرصت یابی شغلی، همایش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و کارگاه آموزشی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار برگزار شده است.

وی گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی شغلی مددجویان تحت حمایت بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از سوی این نهاد هزینه شده است.
انتهای پیام /ب


هزینه 150 میلیون تومانی کمیته امداد برای آموزش مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار