مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

تشكيل كارگروه مشورتی باهدف بهبود امور شهرك‌های صنعتی واگذارشده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشكيل كارگروه مشورتی باهدف بررسی مسائل و مشكلات جهت بهبود امور شهرك‌های صنعتی واگذارشده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون امور عمومی ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذارشده است، با تأکید بر لزوم تعامل و همفکری و کارگروهی برای رفع مشکلات این شهرک‌های صنعتی گفت: بخش زیادی از این مشکلات با تعامل و همکاری قابل‌رفع است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، نگهداری از تأسیسات شهرک‌های صنعتی واگذارشده بر عهده شرکت‌های خدماتی است، افزود: در این‌ زمینه‌ ضروری است شرکت‌های خدماتی اهتمام ویژه‌ای برای حفظ و نگهداری این تأسیسات داشته باشند تا از بروز آسیب و خسارت به تأسیسات زیرساختی جلوگیری شود.

فتوحی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی نیز بر اساس رسالت‌های قانونی خود، کار نظارت و فعالیت شرکت‌های خدماتی را انجام خواهد داد.

این کارگروه باهدف انعکاس مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی واگذارشده و بررسی و تصمیم و ارائه راهکارها در خصوص بهبود امور و مسائل مربوط به شرکت‌های فنی و مهندسی و خدمات شهرک‌های صنعتی و با عضویت هفت نماینده از شرکت‌های خدماتی و شش نفر از مدیران بخش‌های مختلف شهرک‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تشکیل شد که جلسات آن به‌صورت مداوم برگزار و نظرات مشورتی در سطوح مختلف ارائه خواهد داد.
انتهای پیام/ر

تشكيل كارگروه مشورتی در شهرک صنعتی فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار