پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس از پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب خبر داد.

جاوید عباسی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب، اظهار کرد: ۲۰ واحد متخلف در این شهرستان نیز به مراجع قانونی معرفی شدند. 

او با بیان اینکه شناسایی این واحد‌ها توسط گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی انجام شده است، افزود: میزان ۲۰۰ لیتر سم و ۸۰۰ کیلوگرم کود غیرمجاز از این داروخانه‌ها کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داروخانه‌های گیاه پزشکی استان فارس به صورت مستمر و با همکاری ادارات مربوطه مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، به بهره برداران توصیه کرد: سموم مورد نیاز خود را با نسخه گیاه پزشکی از داروخانه‌های مجاز خریداری کنند.

عباسی اظهار کرد: گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نمایندگان مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بازرسی اتاق اصناف، حراست شرکت خدمات حمایتی، موسسه آب و خاک استان فارس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان هستند که به صورت مستمر نسبت به پایش داروخانه‌های گیاه پزشکی اقدام می‌کنند.

داراب در جنوب شرقی فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.