مدیرعامل شهرک های صنعتی استان فارس خبر داد؛

واگذاری امور عمومی ۱۸ شهرک صنعتی فارس به شرکت‌های خدماتی

امور عمومی ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی فارس به شرکت‌های خدماتی به عنوان نمایندگان صنعتگران واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس عرضه مناسبت‌ترین و بهترین خدمات به صنعتگران را از مهمترین رسالت شرکت‌های خدماتی برشمرد و گفت: این شرکت‌ها به عنوان بازوی اصلی بخش دولتی، نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی دارند.

وی افزود: ایجاد شرایط مناسب برای همفکری و هم افزایی با رویکرد اداره بهتر امور شهرک‌های صنعتی با بهره گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی، از اهداف اصلی ایجاد شرکت‌های خدماتی است.

فتوحی ادامه داد: اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها به عنوان منتخب صنعتگران با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه برای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها تلاش خواهند کرد و ما هم به عنوان بخش حاکمیتی با بهره گیری از امکانات قانونی از شرکت‌های خدماتی حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت‌هایی که در تخصیص اعتبار با آن مواجه هستیم، با رویکرد حمایت از شرکت‌های خدماتی تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات انجام داده ایم و این تخصیص‌ها بر اساس اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود صورت گرفته است.

فتوحی، برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده، رعایت انضباط مالی، اعمال مدیریت صحیح و اداره بهینه منابع انسانی و مالی را از مهمترین الزامات شرکت‌های خدماتی دانست و بیان کرد: باید شرایطی مهیا شود که صنعتگران بدون دغدغه به امر تولید بپردازند و درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.

وی، با اشاره به تحویل برخی از تاسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، خواستار نظارت کامل و تخصصی این شرکت‌ها در نگهداری از این امکانات شد و اظهار داشت: نگهداری صحیح و اصولی این تاسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه گذاری بالایی راه اندازی شده اند از جمله مسائلی است که باید با نهایت دقت انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این استان با ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

فتوحی افزود: حرکت به سمت تقاضا محور کردن شهرک‌های صنعتی کم تقاضا محور و غیر تقاضا محور از راهبرد‌های اصلی این شرکت است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت‌های قانونی برای اختصاص بیشترین مشوق‌ها استفاده خواهیم کرد تا سبب تشویق و ترغیب سرمایه گذاران شویم.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی این استان اعتبار زیادی هزینه شده است و از محل این اعتبارات تاکنون ۵۹ شهرک صنعتی دارای آب، ۵۷ شهرک صنعتی برقدار و ۳۵ شهرک صنعتی نیز به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
انتهای پیام/ر

واگذاری امور عمومی شهرک های  صنعتی فارس به شرکت‌های خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار