رسولی:

آلودگی هوا یک بحث فرابخشی و حاکمیتی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: مسئله آلودگی هوا یک بحث فرابخشی است که مسئولان باید با هماهنگی کامل به مقابله با آن بپردازند.

آلودگی هوا یک بحث فرابخشی و حاکمیتی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رسولی عضو کمیسیون برنامه و بودجه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص معضل آلودگی هوا در شهر تهران اظهار داشت: معضل آلودگی هوا یک بحث فرابخشی و حاکمیتی است که باید از منظر اقدامات حکمرانی به آن پرداخت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور، شهردار، مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین اعضای شورای شهر با توصیف نمی‌توانند معضل آلودگی هوا و دیگر مسائلی که متوجه محیط زیست است را برطرف کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برخوردهای حکیمانه که در میان برخی از همکاران دیده می‌شود نمی‌تواند راه حل خوبی برای کنترل معضل آلودگی هوا باشد.

رسولی تاکید کرد: قاعدتا برخورد رئیس جمهور و یا هر یک از افراد دارای مسئولیت در حوزه محیط زیست با برخورد شهروندان عادی باید متفاوت باشد.

وی در ادامه با اشاره به ادبیات رئیس سازمان حفاظت  محیط زیست یادآور شد: در گزارشی که در خصوص سازمان حفاظت  محیط زیست در این جلسه  شورای شهر ارائه شد ، می‌توان آن را جزء استثنائات صحبت‌هایی که از ادبیات  به دور بود نام برد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در حوزه کاهش آلودگی هوا عمل کنیم و این امر با شکل حکمرانی موجود مقدور نیست.

رسولی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم طوری حرف بزنیم که همه خوششان بیاید و تنها موظفیم که در جهت کاهش معضل آلودگی هوا و مسئله حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.

در ادامه صحبت‌های رسولی محسن هاشمی رفسنجانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت هایی که میان اعضای شورای شهر در خصوص گزارش ارائه شده از سوی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خطاب به کلانتری اظهار داشت: حرف‌ها و انتقادهای اعضای شورای شهر خطاب به شما حاکی از آن است که گویا شما هم شبیه محیط‌بانان باید به سمت کشته شدن پیش بروید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار