در تهران کمبود کلانتری داریم

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی؛ رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳ دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

مویدی با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو مناطق متراکم و جرم خیز باید تعداد کلانتری ها دو برابر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
درسته ،ضمن تشکر از نیروهای مسئولیت پذیر و متعهد پلیس، متاسفانه نیروهای عافیت طلب و غیر متعهد نیز در پلیس وجود دارند و این موضوع باعث از بین رفتن اعتماد مردم میشود. مسئولان باید دقت زیادی در گزینش و تربیت نیروهای فراجا داشته باشند.
آخرین اخبار