حبیب زاده مطرح کرد؛

بازرسان وزارت کار گزارش جامعی برای پالایشگاه شهید تندگویان ارائه دهند

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بازرسان وزارت کار هر چه سریع تر گزارش جامعی را در خصوص حادثه پالایشگاه شهید تندگویان آماده کرده و به شورای شهر تهران ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در هفدهمین جلسه رسمی شورای شهر تهران اظهار داشت: علت اصلی وقوع حادثه پالایشگاه شهید تندگویان شهرستان ری، رعایت نکردن و بی اهمیتی مسئولان به نکات ایمنی که موجب رقم خوردن حادثه پالایشگاه شهید تندگویان شهرستان ری شد و متاسفانه در این حادثه ۷ تن از هموطنانمان جان باختند.

وی با بیان اینکه بازرسان وزارت کار گزارش جامعی برای پالایشگاه شهید تندگویان ارائه دهند،ادامه داد: این بازرسان که وظیفه رسیدگی به علت و روشن شدن جزئیات حادثه پالایشگاه شهید تندگویان را به عهده دارند باید هر چه سریع تر گزارش جامعی را در خصوص این حادثه آماده کرده و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و مسئولان این سازمان نیز باید نسبت به تهیه گزارش چرایی وقوع حادثه پالایشگاه شهید تندگویان و ارائه آن به شورا اقدام کنند.

 حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: بی توجهی مسئولان نسبت به رعایت نکات ایمنی، همواره موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر در مجموعه های پالایشگاهی می شود و این امر باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

 انتهای پیام/

 رعایت نکردن نکات ایمنی عامل اصلی حادثه پالایشگاه شهید تندگویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار