فردا تعداد جلسات بی بهره شورای شهر تهران به 17 می‌رسد

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور فردا برای ارائه گزارش به هفدهمین جلسه شورای شهر تهران می آید.

فردا تعداد جلسات بی بهره شورای شهر تهران به 17 می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردا یکشنبه هفتم آبان، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور مهمان ویژه شورای پنجم شهر تهران خواهد بود.

فردا هفدهمین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است که به صورت فوق العاده از ساعت 8:45 تا 11 برگزار می شود.

جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز خواهد شد، سپس نطق پیش از دستور بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر خواهد بود. بعد از آن نوبت به ارائه گزارش اقدامات انجام شده سازمان حفاظت محیط زیست کشور توسط عیسی کلانتری رئیس این سازمان در زمینه آلودگی هوای شهر تهران می رسد.

در ادامه با اتمام ارائه گزارش کلانتری، اعضای شورا به انتخاب دو نماینده جهت عضویت در شعب اول و دوم کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری و انتخاب یک نماینده جهت عضویت در کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب بیست و دومین اجلاسیه عمومی شورای عالی استان ها می پردازند.

در پایان اعضای شورای پنجم شهر تهران قرار است به دو اعتراض پلاک ثبتی با توجه به کمیسیون ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده (1) قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی رسیدگی کنند.

البته این رسیدگی مشروط به عدم فوت وقت و نرسیدن عقربه های ساعت به عدد 11 است، وگرنه به مانند قبل دستورات جلسه به جلسات بعد موکول می شود، همانطور که دستورات این جلسه با صرف نظر از ارائه گزارش کلانتری رئیس سازمان محیط زیست مواردی است که در جلسه قبل شورا یعنی جلسه شانزدهم باید بررسی و رسیدگی می شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار