حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی در قزوین

استاندار قزوین گفت: مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی از هیچ همکاری مضایقه نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با سرمایه گذاران شرکت خارجی ترکیه‌ای افزود: مجموعه مدیران استان حامی سرمایه گذاری خارجی هستند و در این زمینه همکاری‌های ویژه را برای تسریع در امر سرمایه گذاری خواهند داشت.

وی افزود: کشور ایران و به ویژه استان قزوین دارای موقعیت بسیار خوب در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری است و طرح‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری را پاسخگو است.

زاهدی اضافه کرد: امر سرمایه گذاری یک رابطه اقتصادی دوسویه است و باید با ایجاد اعتماد و اطمینان زمینه بهره برداری برای هر دوطرف سرمایه گذاری فراهم شود.

نماینده ارشد شرکت AGT ترکیه نیز در این دیدار گفت: قزوین نخستین مکان استقرار این شرکت در ایران است و با استقرار آن چندین شرکت دیگر برای سرمایه گذاری وارد ایران و استان می‌شوند.

کورتولوش توپال‌اغلو افزود: بعد از ارزیابی استان‌های کشور و شناسایی و بررسی نقاط قوت برای استقرار در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، آن را به عنوان مکانی برای احداث کارخانه انتخاب کردیم و به زودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذار خارجی AGT ترکیه به عنوان یکی از سه برند برتر کشور ترکیه تولیدکننده انواع محصولات صنایع چوب در دنیا است که ایران را به عنوان نخستین کشور برای سرمایه‌گذاری خارجی در دنیا انتخاب کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: ۱۱ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین به این شرکت واگذار شده است که در طول چند ماه آینده کلنگ احداث این کارخانه در فاز نخست با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون یورویی به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم و سرمایه در گردش به زمین زده می‌شود.

حمیدرضا خانپور میزان اشتغال مستقیم این طرح صنعتی را ۳۰۰ نفر بیان کرد.

به گفته وی، طبق برنامه اعلامی از سوی این شرکت در نیمه دوم سال ۹۷ فاز نخست آن با اشتغال ۶۰ نفر راه‌اندازی می‌شود و فاز‌های دوم و سوم در پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین  با سرمایه گذاران شرکت خارجی ترکیه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار