واحدهای صنعتی نیمه تعطیل رونق می گیرند

استاندار قزوین گفت : امسال واحدهای صنعتی نیمه تعطیل ساماندهی می شوند .

واحدهای صنعتی نیمه تعطیل رونق می گیرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در شورای اداری استان ، تعداد این واحد های نیمه تعطیل را هزار واحد صنعتی بیان کرد.

وی ، همچنین ایجاد ۲۰ هزار شغل ، احداث هزار هکتار گلخانه و اجرای طرح آبیاری نوین در 50 هکتار را از برنامه های اولویت دار استان قزوین بیان کرد .

استاندار در ادامه از افزایش ۲۵ درصدی صادرات در چهار ماهه اول امسال خبر داد و گفت : همچنین در پنج ماه نخست امسال در سه طرح ، ۴۵۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی شده است .

همتی گفت : پارسال به هزارو ۱۲۸ واحد تولیدی که شرایط بحرانی داشتند هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد .

 استاندار همچنین از کاهش فرونشست سفره‌های زیر زمینی با تغییر الگوی کشت خبر داد و افزود: تغییر روش الگوی کشت، استفاده از سامانه نوین آبیاری، کشت گلخانه‌ای و همراهی مردم باعث شده است که فرونشست سفره‌های آب زیرزمینی از یک متر و ۶۸ سانتیمتری به ۹۰ سانتمترکاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این جلسه با گرامیداشت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمدجواد باهنر گفت : مسئولان باید با الگو گیری از این شهدا ، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : آن‌هایی که در میدان اراده الهی فعالیت می‌کنند و اراده خود را در تعظیم شعائر الهی و ارزش‌های دینی قرار داده‌اند، سلامت قلب و تقوای باطن دارند و خداوند برای کسانی که ناهنجاری‌ها را در جامعه رواج می‌دهند، در دنیا و آخرت عذاب دردناکی در نظر گرفته است.

وی افزود : منافقان کسانی هستند که همه اراده خود را به کار گرفته‌اند تا کافران را دوست و رفیق خود برگزینند و با اینکار می‌خواهند صاحب عزت شوند، در حالی که همه عزت‌ها نزد خداوند است .

انتهای پیام/

 

ساماندهی هزار واحد صنعتی نیمه تعطیل در سال جاری

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار