آیت الله علم الهدی؛

تشیع پیکر شهید حججی بی نظیر بود/ همه پرسی کردستان عراق توطئه استکبار جهانی است

امام جمعه مشهد گفت: تشیع شهید حججی یک تشیع بی نظیر بعد از تشیع امام بزرگوار در کشور بود .

تشیع شهید حججی یک تشیع بی نظیر بعد از تشیع امام بزرگوار در کشور بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در جمع زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی ضمن اشاره به اینکه در هفته گذشته 2 اتفاق مهم در کشور و در خارج کشور افتاد بیان کرد: برگزاری همه پرسی کردستان عراق در خارج کشور یک توطئه استکبار جهانی بود که سرمنشا آن توسط آمریکا است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مساله جداسازی کردستان از سرزمین اسلامی عراق یک حرکت خامسانه است که در مقابل شکست‌های پی در پی که تروریست‌ها از مسلمانان خورده اند انجام گرفته است.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس ضمن اشاره به اینکه خانوداه بارزانی، خانواده دست نشانده آمریکا جنابت کار است بیان کرد:مسعود بارزانی به عنوان سرکرده آمریکا به حدی رسیده است که میخواهد با برگزاری همه پرسی و جدا سازی کردستان از سرزمین اسلامی عراق یک اسراییل دیگری را در منطقه تشکیل دهد.

وی افزود:اگر میبینید که آمریکا در ابتدا از برگزاری همه پرسی کردستان عراق مخالفت میکند، این یک دسیسه و یک تاکتیک سیاسی است، چون آن‌ها میخواهند هم نفوذ خود را در عراق حفظ کنند و هم یک اسراییل جدید را در منطقه ایجاد کنند.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تشیع شهید محسن حججی اشاره کرد و افزود:در حقیقت تشیع شهید حججی یک تشیع بی نظیر بعد از تشیع امام بزرگوار در کشور بود و با عظمت خاصی در کشور برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه اینها دنبال ایجاد اسرائیل دوم در منطقه هستند اظهار داشت: دشمن استکباری برابر نظام ما با همه قدرت ایستاده است اما نقطه مقابلش که تجلی نور خدا بود این تشییع پیکر یک سرداده و جان داده در راه خدا بود. از ابتدای پیروزی انقلاب جز تشییع امام بزرگوار تشییعی با این عظمت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: واشنگتن پست که یک رسانه آمریکایی است رسماً اعلام کرد که تشییع رزمنده ایرانی مانند یک نماد بود و وی مانند یک نماد تشییع شد یعنی حتی جریان‌های استکباری از این موضوع متحیر شدند و این موضوع نشان داد که هنوز ذائقه مردم ذائقه انقلابی و شهادت است.

وی گفت: مردم در مشهد، تهران و همجنین در اصفهان با حضور پر شور خود در تشیع شهید محسن حججی ثابت کردند که جامعه هنوز ما تشنه شهادت و اسلام است.

آیت الله علم الهدی گفت:شهادت ابزار یک هدف است و ما با تقدیم این شهیدان هدفمان حفظ اسلام در مقابل تروربست‌ها است.
 
 
 

روایت آیت‌الله علم‌الهدی از تشییع شهید حججی

 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار