اختلاف افکنی مذهبی ابزار دشمنان اسلام / هراس دشمن از وحدت و بیداری مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: با الهام از دفاع مقدس و تبعیت از فرماندهی کل قوا به دشمن اجازه اختلاف‌افکنی نمی‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در جمع مدیران اجرایی، نظامی و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان تربت‌جام با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع به برکات انقلاب اسلامی اشاره و دستاورد‌های مهم عقیدتی، دفاعی و نظامی آن را تشریح کرد.

وی بابیان این‌که مردم تشیع و تسنن تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران با وحدت از خاک و مرز خود دفاع می‌کنند ادامه داد: مردم بافرهنگ منطقه مرزی تربت‌جام با الهام از دفاع مقدس و تبعیت از مقام معظم رهبری هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دشمنان اختلاف مذهبی ایجاد کنند.

جامی الاحمدی افزود: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه جنگ ستیز نبوده و برای دفاع از مرز‌های خود به تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته نظامی به‌روز نیاز مبرم دارد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: ترس دشمن از جمهوری اسلامی ایران به لحاظ وجود نیرو‌های نظامی، مردمی و در رأس آن رهبری حکیم، شجاع و مقتدر است که همگی متحد و یکپارچه تسلیم فرمان معظم له‌اند.

وی ایجاد پایگاه‌های موشکی را در راستای راهبرد‌های دفاعی دانست و افزود: رسیدن به دستاورد‌های دفاعی و نظامی بومی چشم دشمنان انقلاب را کور کرده و این واقعیت قُوت قلبی برای مردم و همه مسلمانان در سراسر جهان است.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام ادامه داد: به برکت انقلاب اسلام جهانگیر شده و اگر استکبار جهانی و متحدانش دست از پا خطا کنند با موشک‌ها دوربرد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

مولوی جامی الاحمدی هوشیاری و بیداری مدیران را در همه عرصه‌ها بسیار ضروری و مهم دانست و گفت: دشمن به دنبال کیش‌ومات کردن دولت‌های اسلامی در بازی شطرنج است.

وی ادامه داد: هیچ اعتمادی به آمریکا، صهیونیست و متحدان آنان نیست چراکه با ارتکاب جنایات هولناک به دنبال تقسیم سرمایه کشور‌های اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به سخنان تُند ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: صهیونیست‌ها بیشترین سود را از سخنان ترامپ می‌برند و دولت آمریکا خائن‌ترین دولت به‌نظام اسلامی است.

مولوی جامی الاحمدی با اشاره به واکنش دولتمردان به این اظهارات بی‌منطق ترامپ گفت: شاگردان رهبری بسیار عالی جواب او را دادند و بدانید اگر از دشمن بترسیم یک‌قدم جلوتر خواهد آمد، بنابراین باقدرت می‌توان مانع نفوذ دشمن شویم.
وی افزود: ملت ایران با امام و رهبری بیعت همیشگی داشته و دارند و باوجود نیرو‌های ازجان‌گذشته و متعهد در دفاع از انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن پایبند هستند، بنابراین یک مسلمان نباید بیعت شکن باشد.

انتهای پیام //م. ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار