به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

بیش از هزار برنامه درخراسان رضوى برگزار می شود

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوى از برگزاری هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار اکبر نجاتی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در هر روز برنامه‌های گوناگون در نظر گرفته شده است که میتوان به رژه نیرو‌های مسلح در شهر مشهد و دیگر شهرستان‌ها استان اشاره کرد و همچنین از صنایع جدید دفاع هم رونمایی خواهد شد.


وی در ارتباط با همزمان شدن هفته دفاع مقدس با شروع ماه محرم افزود: ٥٥ گروهان رژه برگزار میکنند که نماد‌های عاشورایی توسط رژه دهنده گان به نمایش گذاشته میشود.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوى در مورد اینکه همزمان با زنگ مهر در مدارس نواخته میشود گفت: همزمان با شروع مدارس و زنگ مهر ما زنگ مقاومت هم نواخته میشود.

نجاتی در مورد دیدار با نماینده ولی فَقِیه و امام جمعه مشهد افزود: در این دیدار ما تجدید میثاق با ولایت و رهبری و إیجاد همدلی و همبستگى را در برنامه خود داریم.

وی گفت: غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا در مشهد و تمام شهر‌های استان به همراه نیرو‌های مسلح، مردم و خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته میباشد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوى از تشکیل کار گرو‌هایی در ارتباط با هفته دفاع مقدس افزود: بیش از ١٠٠٠ برنامه در سطح استان برگزار میشود که جمله آن‌ها رو نمایی از بانک صوت و فیلم دفاع مقدس میباشد.

نجاتی همچنین از رونمایی ٤ جلد کناب در حوزه دفاع مقدس از ٣٠ عنوان کتاب خبر داد و گفت: اللهی نامه عنوان کتابی است که مناجات شهدا را به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی چاپ کرده است.

وی در ارتباط با نمایش رزمی افزود: نمایش مقاومت تا ظهور هر شب از ساعت ٢٠ تا ٢٢ در پادگان شهید کاوه از تاریخ ٢٥ شهریور ٩٦ در حال برگزاری میباشد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوى همچنین از چاپ فلش کارت در ارتباط با دفاع مقدس برای زائران گفت: برای اولین بار در حرم مطهر رضوى روایت گری به صورت سخنرانی در صحن غدیر برای زائران خارجی و در صحن جمهوری برای دیگر زائران برگزار میشود.

نجاتی از اکران یک فیلم سینمائی از اولین روز هفته دفاع مقدس افزود: این فیلم مخصوص فعالان و علاقه‌مندان به دفاع مقدس تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح در پردیس سینمائی هویزه اکران میشود.

انتهای پیام//ا. آ
 

نشست خبری مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار