وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمدعلی زهره‌ای صبح امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحد‌های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگنا‌ها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکار‌ها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را ۴ برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این دیدار اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار