مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد در بوشهر:

۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد ساخته شد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد با اشاره به انعقاد قرار داد با سپاه برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد گفت:در مرحله نخست این تفاهم‌نامه پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی باید احداث شود که تا آذر امسال چهار هزار واحد آن تحویل می‌شود.

۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد ساخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم بازیان ظهر امروز در آئین تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان روستایی استان بوشهر اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی با مشارکت کمیته امداد، سپاه و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر ساخته است.

وی، تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد را همواره از رویکرد‌های مهم توانمند‌سازی جامعه هدف دانست و تصریح کرد: از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد ۱۵۰ هزار خانوارآن فاقد مسکن هستند. ۳۰۰ هزار خانوار مددجوی این نهاد از مسکن نامناسب برخوردار هستند. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود در برنامه‌ای سه ساله مددجویان یاد شده به مسکن مناسب دست یابند.

بازیان، بهبود وضعیت مسکن مددجویان در مناطق محروم روستایی و شهر‌های کوچک را از سیاست‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در راستای تحقق این هدف تفاهم نامه‌هایی با ارگانها، نهاد‌ها و خیران در سطح کشور منعقد شده است.

وی از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف کشور ویژه مددجویان کمیته امداد خبرداد و خاطر نشان کرد: ۲۰ هزار واحد مسکن مددجویی روستایی و خودمالکی در ۷ استان در قالب تعمیر، بهسازی، بازسازی و احداث با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد با اشاره به تکمیل چهارهزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد افزود: در مرحله نخست انعقاد تفاهم نامه با سپاه پاسداران پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در حال ساخت است که تا آذر امسال چهار هزار واحد آن تکمیل و تحویل می‌شود.

بازیان با تاکید بر نقش مهم تامین مسکن در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد بعنوان مهمترین زیرساخت در توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برطرف شود.

وی با اشاره به مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در برنامه ششم توسعه گفت: امسال هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۷۵ هزار مورد خدمت عمرانی در بخش مسکن شامل خرید، تعمیر، بهسازی و مقاوم سازی با مشارکت مددجویان و کمک‌های این نهاد برای جامعه هدف ارائه می‌شود.

انتهای پیام /پ

۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد ساخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.