دبیر هفته دفاع مقدس سپاه استان بوشهر:

۶۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه به مددجویان استان بوشهر تحویل داده می‌شود

دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ برنامه در استان بوشهر اجراء می‌شود که تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی ساخته شده توسط سپاه استان بوشهر از آن جمله است.

۶۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه به مددجویان استان بوشهر تحویل داده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به روزشمار این هفته پرداخت و با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ برنامه در این ایام برگزار می‌شود اظهار داشت: در سی هفتمین سال از دوران دفاع مقدس برنامه‌ها با شعار «من انقلابی‌ام» از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر اجراء می‌شود ابراز داشت: این روز به عنوان معنویت، اقتدار نیرو‌های مسلح، وحدت ملی و صلابت نام‌گذاری شده است که نیرو‌های مسلح در یک رژه باشکوهی توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی، علم و فناوری، جوانان و سربازان، ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه، اقتصاد مقاومتی و خودباوری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، رزمندگان و پیشکسوتان، شهیدان، جانبازان و ایثارگران، فرماندهان عزتمندان حماسه آفرین را روز شماری هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ برنامه در استان بوشهر اجراء می‌شود که بر اساس روز شمار هفته ۱۱ برنامه آن درمرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نشست فرماندهان نیرو‌های مسلح استان بوشهر با نماینده، ولی فقیه در استان در ۲۹ شهریور در آستانه هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود.

سرهنگ غریبی، همایش بزرگ بازنشستگاه سپاه، افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، همایش تجلیل از اصناف برتر و تولید کننده گان داخلی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر دانست و افزود: در این ایام برنامه‌های متنوع و مختلفی در عرصه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر اجراء می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در استان بوشهر افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس ده‌ها طرح محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود.

دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از افتتاح ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خبرداد و خاطر نشان کرد: تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در شهر‌ها و روستا‌ها ساخته و تکمیل شده توسط سپاه استان بوشهر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

انتهای پیام /پ

۶۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه به مددجویان استان بوشهر تحویل داده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.