امام جمعه بوشهر:

بسیاری از دانش‌آموزان بوشهری‌‌از نیازهای اولیه تحصیلی محروم هستند

امام جمعه بوشهر گفت: بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند هم‌استانی در آستانه سال تحصیلی جدید از نیازهای اولیه تحصیلی محروم هستند.

بسیاری از دانش‌آموزان بوشهری‌‌از نیازهای اولیه تحصیلی محروم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی‌صفایی بوشهری صبح امروز با شرکت در مراسم جشن عاطفه‌ها در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهر بوشهر با تاکید بر توجه به مشکلات نیازمندان اظهار داشت:کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان جامعه یکی از سیره‌های اخلاقی و روش ائمه اطهار (ع) است که باید از آن‌ها الگو گرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه همواره کمک به مستمندان تاثیر جدی در زندگی انسان‌ها دارد، افزود: یکی تاثیر اخلاقی بر خود انسانی است که کمک می‌کند و از خودش مایه می‌گذارد تا به فقرا و مستمندان کمک کند و دیگری اینکه چالش‌های اقتصادی دیگران را برطرف می‌کند و محصول این کمک‌ها ایجاد فضای همدلی، صفا و صمیمیت در جامعه است.

صفایی‌بوشهری، با بیان اینکه کمیته امداد در این فصل و دیگر فصول سال، متناسب با نیاز‌های مستمندان فعالیت‌های خیلی خوبی داشته است، خاطر‌نشان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند هم‌استانی در آستانه سال تحصیلی جدید از نیاز‌های اولیه تحصیلی محروم هستند که با برگزاری این جشن عاطفه‌ها و مشارکت‌های مردمی، دانش آموزان نیازمند می‌توانند با یک سربلندی و اعتماد به نفس بالایی راهی مدرسه شوند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم حضور در جشن عاطفه‌ها در تقویت روحیه همدلی و صمیمیت تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها سبب ایجاد فضای صفا، صمیمیت و همدلی میان مردم و نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند و رفع مشکلات آن‌ها سبب رشد و تعالی آن‌ها در حوزه علم و فناوری می‌شود و مسیر رشد جامعه را فراهم می‌کند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تقدیر از مشارکت خیران و مردم نوع دوست استان در کمک به نیازمندان تقاضا کرد: به هر شکل ممکن مردم به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند تا در ابتدای سال تحصیلی دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام  /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
واقعا که