وضعیت مطلوب کانون اصلاح و تربیت زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری

وضعیت اصلاح و تربیت مددجویان در کانون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری مطلوب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مظفر الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری با حضور در محل اقامت و نگهداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری، وضعیت مددجویان این کانون و خدمات اصلاحی ارائه شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توجه به رفع آسیب‌های اجتماعی مددجویان از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها می‌باشد.

وی افزود: فضای زیبا و برنامه‌های مناسب در کانون اصلاح و تربیت، بیشترین نقش را در اصلاح و تربیت مددجویان ایفا می‌کند.

الوندی با اشاره به سختی کار در زندان‌ها و کانون اصلاح و تربیت اضافه کرد: باید با افزایش سطح نشاط و شادابی در این مراکز، کار در کانون را به فرصتی برای کاهش جرم در جامعه تبدیل کنیم.

سید عبدالرحمان توفیقیان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری هم با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های کانون اصلاح و تربیت در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، آموزشی و … گفت: مدیریت و کارکنان این کانون به دنبال اجرای کامل برنامه‌های سازمانی بمنظور کاهش بازگشت مددجویان هستند.

علیرضا شهری مسئول امور استان‌های مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری، رضا بیاتی رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی استان، علی اصغر زارع مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد و جمعی از مسئولان مربوطه نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار