با تقدیر از ۱۵ دستگاه‌ اجرایی برتر:

بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی برگزار شد

بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی با تقدیر از ۱۵ دستگاه‌ اجرایی برتر در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با آخرین روز از هفته دولت، بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

در این جشنواره با ارزیابی عملکرد ۴۶ دستگاه اجرایی استان از دی ماه سال گذشته، در ۴ بخش اختصاصی، عمومی، مشترک عمومی و اختصاصی و اقتصاد مقاومتی، از ۱۵ دستگاه‌ برتر تقدیر به عمل آمد.

در بخش اختصاصی، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بیمه سلامت و امور مالیاتی به ترتیب مقام‌های برتر را کسب کردند.

در بخش عمومی، ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای، زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، و بنیاد شهید و امور ایثارگران با امتیاز مساوی برتر شدند.

همچنین در بخش مشترک عمومی و اختصاصی، ادارات کل آموزش و پرورش، ثبت احوال، استاندارد و تحقیقات صنعتی، بهزیستی و شرکت گاز با امتیاز برابر مقام های برتر را به دست آوردند.

ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و بانک ملی هم در بخش اقتصاد مقاومتی، با امتیاز مساوی عناوین برتر را کسب کردند.

در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانی نیز مدیران کل ثبت اسناد و املاک، تعاون روستایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، غله و خدمات بازرگانی، آب و فاضلاب روستایی و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزیده شدند.

همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک، ثبت احوال و مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، شبکه بهداشت، جمعیت هلال احمر و شرکت گاز شهرستان بروجن، و فرماندهی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فارسان مقام برتر را کسب کردند.

در همین شاخص، مدیران آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری مالخلیفه در شهرستان لردگان، صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی در شهرستان اردل، و حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و جمعیت هلال احمر در شهرستان کیار عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

مدیران تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر در شهرستان کوهرنگ، بهزیستی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در شهرستان سامان، و آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی در شهرستان بن هم در همین شاخص برگزیده شدند.

گفتنی است: ۱۵ دستگاه‌ اجرایی برتر در بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی چهارمحال و بختیاری، در ابلاغ های بعدی اعتبار بیشتری دریافت خواهند کرد.

همچنین دستگاه‌های اجرایی ضعیف که اعتبار بیشتری داشته اند، با کسری و یا کاهش اعتبار مواجه می‌شوند.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

معرفی ۱۵ دستگاه‌ برتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار