کلینتون: در انتخابات 2016، قاطعانه برنی سندرز را شکست دادم

هیلاری کلینتون در پاسخ به انتقادهای طرفداران سندرز گفت در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها قاطعانه سندرز را شکست داده است.

کلینتون: در انتخابات 2016، قاطعانه برنی سندرز را شکست دادمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایکاه اینترنتی نشریه هیل، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در دور پایانی رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، به انتقاد طرفداران برنی سندرز، یکی از نامزدهای این حزب در دور مقدماتی این رقابت‌ها، واکنش نشان داد.

کلینتون سه‌شنبه، در گفتگو با رادیو عمومی ملی آمریکا (ان پی آر)، اتهامات طرفداران سندرز علیه خودش را مبنی بر اینکه «در انتخابات سال 2016 با تصور اینکه نوبت ریاست‌جمهوری‌‌ او فرا رسیده شرکت کرده بود»، به شدت رد کرد و افزود سندرز اصلا دموکرات نیست.

نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا در ادامه اظهار کرد در دور مقدماتی این رقابت‌ها با اختلاف 4 میلیون رأی بر سندرز پیروز شده است؛ با وجود این، سناتور ایالت ورمونت و طرفدارانش همواره او (کلینتون) را مورد حملات لفظی قرار داده‌اند؛ انتقاداتی که جنبه شخصی پیدا کرده است. کلینتون در پایان از سندرز خواست به جای حمله به او، به کمک حزب دموکرات بشتابد.

در دور مقدماتی انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سال 2016 میلادی، کلینتون با کسب حدود 17 میلیون رأی بر سندرز (با کسب 13.2 میلیون رأی) پیروز شد. کلینتون در کتاب جدید خود، علت شکست خود از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، را برنی سندرز معرفی کرده است.

انتهای پیام/

حمله لفظی کلینتون به سندرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار