مدیر کل کمیته امداد لرستان خبر داد؛

اهدا بیش از ۸۰۰ راس دام زنده توسط خیران لرستانی در عید قربان

فارسانی گفت: خیران لرستانی در روز عید قربان امسال بیش از ۸۰۰ راس دام زنده به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه نیکوکاران همه ساله در آستانه عید سعید قربان، گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و پایگاه های این نهاد تحویل می‌دهند، گفت: کمیته امداد نذورات مردمی را در روز عید قربان جمع آوری و در کمترین زمان در بین اقشار آسیب پذیرو نیازمند جامعه توزیع می کند.

وی با اشاره به اینکه خیران سال گذشته در روز عید قربان ۲۳۰ میلیون تومان در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان کمک کرده بودند،تصریح کرد: خیران لرستانی در روز عید قربان امسال بیش از ۸۰۰ راس دام زنده به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء کردند.

محمدی فارسانی با بیان اینکه با همکاری مساجد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات قربانی مردم خیر برای اهداء به نیازمندان هستیم، گفت : کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق می‌کوشد تا با کمک‌های خیران گام‌های موثرتری برای افزایش همبستگی اجتماعی بردارد.

وی با اشاره به اینکه آسان‌ترین روش پرداخت نذورات و قربانی استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی است، عنوان کرد: خیران در هر شرایط زمانی و مکانی می توانند تنها با شماره‌گیری کد رایگان #۰۶۶*۸۸۷۷* با گوشی‌های همراه هدایا و نذورات‌ خود را به دست مددجویان و نیازمندان واقعی برسانند.

محمدی فارسانی با بیان اینکه شماره حساب ۱۰۵۲۳۴۶۸۱۰۰۵ نزد بانک ملی برای واریز کمک‌های نقدی خیران اختصاص داده شده است، گفت: کمیته امداد تمامی وجوهات، نذورات، هدایا و گوشت‌های قربانی مردم نیکوکار را در کوتاه ترین زمان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

۸۰۰ راس دام زنده توسط خیران لرستانی در عید قربان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار