امام جمعه بروجرد:

غفلت مسلمانان، عامل اصلی هجمه‌های دشمن به جهان اسلام

امام جمعه بروجرد گفت: عامل اصلی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام غفلت مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان درمصلی نماز جمعه بروجرد افزود: امروزه حکام کشور‌های عربی اسلامی دست دردست دشمنان اسلام و قرآن آتش اختلاف را در بین مسلمانان شعله ور می‌کنند.

به گفته وی آیین برائت از مشرکین یک از ضروریات حج است و حجاج با شرکت در این آیین برائت، انزجار و بی زاری خود را از کفار و مشرکین اعلام می‌کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیام مهم و روشنگرانه مقام معظم رهبری به حجاج گفت: وضعیت دنیای اسلام درحال حاضربسیاراسفبار است و مسلمان به جای دوستی و مودت سرگرم جنگ‌های داخلی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: نخبگان اسلامی در جهان وظیفه دارند تا ملت‌ها را به شیوه‌های دشمنی دشمنان آگاه کنند و از جنایات آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن وبحرین جلوگیری کنند.

وی افزود: نسل کشی آشکار آل سعود در یمن قریب سه سال است که شروع شده و سران کشور‌های اسلامی درسال‌های اخیر با سکوت مرگبار خود جنایات وحشیانه آل سعود را تایید کرده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: در برابر ظلم وستم به ملت‌ها مسلمان جهان هیچ اقدامی توسط دیگرمسلمانان صورت نمی‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت درهفته اخیر در منطقه افزود: پیروزی‌های مهمی در سوریه، عراق و لبنان نصیب نیرو‌های مقاومت شده و امروز شاهد شکست تروریست‌ها در منطقه و عصبانیت آمریکا و اسرائیل هستیم.

نماز عید سعید قربان صبح امروز با حضور مردم مومن و خدای جوی بروجرد در مسجد امام خمینی (ره) این شهربه امامت امام جمعه بروجرد اقامه شد.

انتهای پیام/ د

عامل اصلی هجمه‌های دشمن به جهان اسلام غفلت مسلمانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.