امام جمعه موقت خرم آباد:

مدیران جهادی از نزدیک نیازهای مردم را لمس کنند

خطیب جمعه خرم آباد: مهمترین دغدغه مدیران جهادی باید اجرای فرمان رهبر باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر اجرای دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی گفت: بخشی از مشکلات صنایع کوچک و بزرگ مرتبط با بحث تحریم هاست و بخش دیگر آن مربوط به بحث نگاه مدیریتی و اولویت هاست.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه مدیران جهادی بایستی اجرای فرمان رهبر باشد، افزود: مدیران بیایند در بین مردم و از نزدیک مشکلات مردم را لمس و برا حل آنها چاره جویی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت غیر اخلاقی برخی نمایندگان در عکس گرفتن با یک بانوی بیگانه را به شدت غیر اخلاقی دانست و گفت: هنر این است که نمایندگان ما بیایند و با یک بانوی زحمتکش روستایی عکس بگیرند.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری را بیان نقشه راه دولت در آینده عنوان کرد و گفت: مسئولانی که در کابینه دولت انتخاب شدند امانتداران مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید امانت دار باشند و موجب اتحاد ملت شوند، افزود: مسئولان باید براساس برنامه ششم حرکت کنند و با استفاده از نظر منتقدان و نیروهای انقلابی و متعهد کارها را بهتر پیش ببرند.

امام جمعه موقت خرم آباد در پایان ایستادگی همراه ایمان در مقابل زورگویان را نصرت الهی دانست و گفت: رمز موفقیت مسلمان ایستادگی همراه ایمان است.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین به مناسبتهای هفته اشاره کرد و گفت: 23 ذیقعده، روز و شب زیارتی امام رضا (ع) فرصتی است که راه نجات و تربیت روحی انسانها را فراهم می کند.

گرامیداشت سالروز بازگشت افتخار آفرینانه آزادگان 8 سال دفاع مقدس و همچنین جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس از دیگر مناسبتهایی بود که امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های نماز به آنها اشاره کرد.

انتهای پبام / د

مهمترین دغدغه مدیران جهادی باید اجرای فرمان رهبر باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.