امام جمعه خرم آباد:

تحریم جدید آمریکا، نقض آشکار برجام

سیاستهای اقتصاد مقاومتی پاسخ دندان شکنی به تحریم ها و دهن کجی آمریکا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران این شهر گفت: دنبال کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی، جواب دندان شکنی به تحریمها و دهن کجی های آمریکاست .

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی با اشاره به گسترده ترین تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نقض آشکار برجام است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه این تحریمها نشان داد هدف آمریکا کاهش تحریم علیه ایران نیست، گفت: اگر آمریکا تن به مذاکره داد برای جلوگیری از فعالیت هسته‌ای ایران بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، هتک حرمت به مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: تنهاراه نجات فلسطین و مسجدالاقصی مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است و مجامع بین المللی هم در مقابل این جنایت نباید سکوت کنند.

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه به پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اشاره کرد و افزود: تاکنون 900 نماز جمعه درکشوراقامه شده است.

 امام جمعه خرم آباد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) افزود: ما باید فرهنگ رضوی را در زندگی خود به عنوان اصل مهم سبک زندگی به کار بگیریم.

انتهای پیام / د

تحریم جدید آمریکا، نقض آشکار برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.