نماز عید قربان در خرم آباد؛

اقامه نماز باشکوه عید قربان در لرستان

نماز باشکوه عید قربان با حضور مردم مومن و خداجوی در مصلی‌های نماز جمعه لرستان اقامه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماز عید سعید قربان، ساعت ۸ صبح امروز در خرم آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان در مصلای الغدیر این شهر اقامه شد.

 خطیب نماز عید سعید قربان در خرم آباد در خطبه‌های نماز عید قربان، این عید را عید عبادت و بندگی خواند و گفت: مهم‌ترین پیام عید قربان تقویت ایمان، معرفت و تسلیم و اطاعت در برابر خداوند است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، عید قربان را فرصتی برای بازگشت به خویشتن، ر‌هایی از هوای نفس و تقرب به به ذات اقدس الهی دانست و گفت: عید قربان عید موفقیت انسان از آزمایش الهی و ر‌هایی از قید و بند هوای نفس است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت وحدت و هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: امروز جهان اسلام باید از تفرقه و جنگ داخلی جلوگیری کرده و تمام عزم و اراده خود را برای مبارزه با دشمن مشترک یعنی رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی بسیج کند.

همچنین مردم مومن دیگر شهرستان‌های لرستان با حضور در مصلی ها، مساجد و بقاع متبرکه استان نماز عید قربان را اقامه کردند.

نماز عید قربان‏ مانند نماز عید فطر دو رکعت است که نمازگزار در رکعت اول بعد از خواندن حمد و سوره باید پنج تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر یک قنوت بخواند و بعد از قنوت پنجم تکبیری بگوید و به رکوع برود و دو سجده به‌جا آورد و برخیزد و در رکعت دوم چهار مرتبه تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر قنوت بخواند و تکبیر پنجم را بگوید و به رکوع برود و بعد از رکوع دو سجده به جای آورد و تشهد بخواند و نماز را سلام دهد.

انتهای پیام/ د

نماز باشکوه عید قربان در لرستان اقامه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.