فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: عملیات احداث ۶ مجتمع خدماتی رفاهی در حال اجراست و ۱۷ مورد دیگر نیز مراحل استعلام را سپری می کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۷۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و در حال احداث بودن ۳۸۷ مورد در سراسر کشور تصریح کرد: عملیات احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گنج پدر سال گذشته با مساحت عرصه ۱۶ هزارو ۵۰۰ متر مربع آغاز و برای ساخت و تجهیز آن که در فاز اول برای ۲۵ نفر اشتغالزایی کرده بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: این مجتمع که در کیلومتر ۲ محور سرعین به اردبیل واقع شده شامل رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه، محوطه سازی و سرویس های مناسب بهداشتی برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و مترددین جاده است.

رحمتی با بیان اینکه استان اردبیل با داشتن ۳۷ منطقه نمونه گردشگری، هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و یک اثر ثبت شده جهانی سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر مسافر و گردشگر از سراسر ایران اسلامی و سایر کشورهاست گفت: سازمان راهداری برای رفاه حال مسافران و هموطنان عزیز ایجاد و احداث مراکز خدماتی رفاهی را با کمک بخش خصوصی در دستور کار خود قرار داده و در میدان اقدام و عمل به معنای حقیقی کلمه از سرمایه گذاران حمایت می کند.

وی گفت: ارائه خدمات متمرکز در مراکز خدماتی بین راهی باعث افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات رانندگی با قطع جریان های ترافیکی، اتلاف وقت، گسترش فرهنگ نماز و اشتغال زایی می شود.

 

انتهای پیام/ح

احداث 6 مجتمع خدماتی رفاهی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.