اردبیل؛

ورود بیش از ۶۵۰ هزار خودرو در تعطیلات عید فطر به استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۶۵۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات عید فطر وارد استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در تعطیلات عید فطر و در بازه چهارم تا هفتم تیرماه ما بیشترین ورود گردشگران به استان اردبیل را در طول سه سال گذشته داشتیم که در همین راستا بیش از 650 هزار خودرو از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، تاریخی و خدماتی اقصی‌نقاط استان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودروها از شهرستان اردبیل با تردد بیش از 309 هزار و 942 خودرو به ثبت رسیده است، افزود: این تعداد خودرو در روزهای چهارم، پنجم، ششم و هفتم تیرماه در شهرستان اردبیل تردد داشتند که از این میزان در طول چهار روز گذشته 286 هزار و 549 خودرو از مجموعه ترددهای به ثبت رسیده اردبیل را ترک کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در شهرهای دیگر استان نیز میزان تردد مسافران و گردشگران آمار قابل قبولی را به دست می‌داد که به تفکیک شهرها تردد خودروهای گردشگران به ترتیب نیر 86 هزار و 763، سرعین 82 هزار 852، مشگین‌شهر 47 هزار و 901، پارس‌آباد 31 هزار و 979، خلخال 26 هزار و  687، گرمی 22 هزار و 259، اصلاندوز 17 هزار و 738، کوثر 15 هزار و 834 و بیله‌سوار 15 هزار و 297 ورودی را داشتند.

رحمتی اظهار کرد: استان اردبیل در طول ایام تعطیلات عید فطر بیشترین ورودی به شهر را در روز پنجم تیرماه داشت که در این راستا 55 هزار و 593 تردد در سطح شهر اردبیل به ثبت رسیده که ما در روزهای ششم، هفتم و چهارم به ترتیب 48 هزار و 61، 37 هزار و 57 و 30 هزار و 178 تردد را در سطح شهر اردبیل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ایام تعطیلات عید فطر هیچ گونه مشکلی نداشتیم، افزود: خوشبختانه در طول این ایام تعطیلات عید فطر هیچ گونه حادثه‌ای دلخراش در سطح استان و محورهای مواصلاتی آن مشاهده نشد که این امر بسیار مسرت‌آمیز بوده و نیاز است که از تک تک ماموران نیروهای انتظامی، ماموران پلیس راه و سایر ارگان‌هایی که در طول این چند روز تمام تلاش خود را برای رقم زدن سفری خوب و خوش برای گردشگران به کار گرفتند نهایت تقدیر و تشکر را داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در چند روز اخیر در برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگینی بودیم، گفت: بیشترین ترافیک سنگین از محور اردبیل-سه‌راهی سرعین و نیز اردبیل-آستارا گزارش شده بود که در نقطه مقابل آن در محورهایی همچون سائین و نیر شاهد ترافیک روان و نیمه‌سنگین بودیم.

رحمتی از تمامی مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به اردبیل را دارند خواست تا علاوه بر تردد از محور اردبیل-آستارا محور اردبیل-سرچم را نیز برای سفر به استان اردبیل مدنظر داشته باشند تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی در محوری مشخص از وقوع هر گونه حادثه رانندگی احتمالی دلخراش نیز جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.