اردبیل؛

بهره برداری 10 كيلومتر از محور اردبيل– مشگين شهر تا پایان سالجاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 10كيلومتر از محور4 خطه اردبيل– مشگين شهر تا پايان سال جاری به اتمام رسيده و به صورت بزرگراهی از آن بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل در خصوص تصميمات اتخاذ شده در بازديد از پروژه های درحال اجرای راه و شهرسازی در سطح استان افزود: 10كيلومتر از محور 4 خطه اردبيل – مشگين شهر تا پايان سال جاری به اتمام رسيده و به صورت بزرگراهی از آن بهره برداری خواهد شد كه مقرر گرديد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به تخصيص اعتبار آسفالت، گاردريل، علايم ايمنی و خط كشی مسير فوق مبلغ 10 ميليارد ريال انجام دهد.

وی گفت: در خصوص محور مشگين شهر – اهر اعتبار عمليات زيرسازی محور فوق از طريق اداره كل راه و شهرسازی استان تامين و انجام  و هزينه اعتبار آسفالت، علايم ايمنی، گاردريل و خط كشی محور مشگين شهر – اهر به عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به باند دوم اردبيل – خلخال اشاره كرد و افزود: تعريض باند دوم اردبيل - خلخال به طول 5 كيلومتر در حال تبديل به بزرگراه بوده و 5 كيلومتر ديگر از اين مسير تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد و مقرر گرديد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به تخصيص اعتبار مورد نياز برای آسفالت، گاردريل، علايم ايمنی و خط كشی10 كيلومتر از طول مسير  اقدام نمايد.

حيدری تصريح كرد: در خصوص كمربندی بيله سوار مقرر گرديد كه برآورد اوليه از سوی اداره كل راه و شهرسازی استان صورت گرفته و جهت تامين اعتبار لازم به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور ابلاغ نمايد.

وی گفت: در بازديد از محورهای گرمی به موران و محور سه راهی صحرا رضی – اميركندی به همراه عبدالهاشم حسن نيا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور توافق گرديد عمليات زيرسازی در محورهای فوق را اداره كل راه و شهرسازی استان انجام داده و اعتبارات لازم در خصوص آسفالت، گاردريل، علايم ايمنی و خط كشی اين محورها توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پيش بينی و تخصيص گردد تا نسبت به تكميل محورهای فوق اقدامات لازم عملياتی گردد.

حيدری به محور خلخال – اسالم اشاره كرد و افزود: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در اين بازديد قول مساعد دادند در خصوص تامين اعتبار لازم جهت اين محور گردشگری - توريستی اقدام لازم را عملی نموده تا پيمانكار پروژه با حداكثر توان نسبت به تكميل اين محور اقدام و آماده بهره برداری نمايد.

 

انتهای پیام/ح

بهره برداری از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.