اردبیل؛

افتتاح راهدارخانه در گردنه الماس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهدارخانه گردنه الماس افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح راهدارخانه گردنه الماس در هفته حمل و نقل جاده ای خبر داد و افزود: راهدارخانه گردنه الماس در هفته جاری در راستای ایمنی این محور مواصلاتی افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر 12 راهدارخانه در استان اردبیل وجود دارد که 9 راهدارخانه آن ثابت و 3 راهدارخانه سیار می باشد و 229 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در این راهدارخانه ها به ارائه خدمات می پردازند.

رحمتی با اشاره به اینکه استان اردبیل اولین استانی است که مجوز تاسیس 3 پاسگاه جاده ای را اخذ کرده است افزود: پاسگاه جاده ای مسیر اردبیل سرچم بین پل های یازدهم و دوازدهم طی ماههای آینده افتتاح می شود و عملیات ساخت پاسگاه گرمی به بیله سوار نیز آغاز شده است. و همچنین پاسگاه مسیر اردبیل به آستارا به دلیل فرسوده بودن تخریب و بهسازی خواهد شد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر 10 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای در سطح استان به مسافرین خدمات ارائه می دهد که 7 مجتمع خدماتی و رفاهی نیز توسط بخش خصوصی در حال ساخت می باشد و موافقت اصولی 11 مجتمع خدماتی و رفاهی نیز صادر شده است که طی ماههای آینده عملیات ساخت آنها شروع خواهد شد.

تاسیس این راهدارخانه ها می تواند برای بیش از 100 نفر اشتغال ایجاد بکند.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.