کرمان؛

دیگر امکان ندارد در مقابل استکبارگران نرمش نشان دهیم

امام جمعه موقت کرمان با اعلام اینکه تعامل با کشورهایی که خوی استکباری دارند، مدنظر نیست، گفت: برای اینکه ثابت کنیم اهل جنگ نیستیم یک نرمشی نشان دادیم اما دیگر امکان ندارد این کار در مقابل استکبارگران ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان با بیان اینکه دیگر نرمش در مقابل استکبارگران جایز نیست، تأکید کرد: برای حفظ کیان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.

وی افزود: انتظار می رود تعامل گسترده با دنیا و کشورهایی که اهل منطق، مرام و احترام متقابل هستند در دستور کار قرار گیرد نه تعامل و ارتباط با کشورهایی که خوی استکباری دارند و نباید فراموش کنیم که اسرائیل و آمریکا در راس استکبارگری قرار دارند.
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: هر بدبختی که در منطقه وجود دارد زیر سر آمریکا است و امروز آمریکایی ها حتی توافقنامه ای را که سال ها برای آن وقت گذاشته شد را زیر سئوال برده اند و می گویند باید از تأسیسات و مراکز نظامی ایران بازدید کنیم که رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند، هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حضور سران و نمایندگان کشورها در آیین تحلیف رئیس جمهوری نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای در بین کشورهای دنیا برخوردار است.

وی به معرفی وزیران پیشنهادی دولت برای تشکیل کابینه اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که رهبر معظم انقلاب و ملت ایران از دولت دوازدهم توقع دارند این است که مسائل و مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: توجه به صنایع کوچک در تقویت اقتصاد مردم موثر است و صنایع کوچک را در هر نقطه ای از کشور می توان عملیاتی کرد، طوری که به امکانات آنچنانی نیاز ندارد.
حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: با راه اندازی و توجه بیش از پیش به بحث صنایع کوچک می توانیم از مهاجرت جوانان از روستاها و شهرهای کوچک جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، آنچه که مهم است و بارها هم تکرار کردم این است که مسئولان کشور به واحدهای تولیدی کوچک بپردازند.
خطیب جمعه کرمان به 26 مرداد، سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور اشاره کرد و یادآور شد: بخش مهمی از عزت امروز ما مربوط به ایثارگری ها و آزادگی های این عزیزان است، آنانکه در بدترین شرایط هم خم به ابرو نیاوردند و برای اقتدار نظام در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ب

خطبه های نماز جمعه کرمان، 20مرداد 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار