کرمان؛

زمینه اشتغال تحصیل کرده ها فراهم شود

امام جمعه موقت کرمان گفت: باتوجه به افزایش میزان بیکاری درقشرتحصیل کرده ومتخصص باید زمینه اشتغال برای آنان فراهم شود.

زمینه اشتغال تحصیل کرده ها فراهم شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   حجت الاسلام محمد صباحی مقدم در مراسم نمازجمعه امروز شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی(ع) با تاکید بر اینکه تنفیذ حکم ریاست جمهوری از جمله مهمترین و بنیادی ترین جلساتی است که در کشور برگزار می شود، گفت:: پس از رای مردم، رهبری حکم ریاست جمهوری منتخب مردم را تنفیذ کرده و به وی اعطا می کنند .

وی افزود: روز گذشته نیز حکم حجت الاسلام حسن روحانی به وی تنفیذ شد که به همین مناسبت به ایشان تبریک گفته و از خداوند درخواست می کنیم در کارهای خود موفق شود.

حجت الاسلام صباحی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آئین تنفیذ حکم ریاست جمهوری بر موضوع اشتغال نیز تاکید کردند و مسئولان باید بدانند که این موضوع از مشکلات جامعه ما است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال کاری ساده و دستوری نیست گفت: اشتغال پایدار نیاز به سرمایه گذاری سنگین دارد تا برای جوانان بویژه افراد تحصیل کرده اشتغال ایجاد شود .

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه میزان بیکاری در قشر تحصیل کرده و متخصص بیشتر از دیگر اقشار است، یادآور شد: 30 درصد قشر تحصیل کرده بیکار هستند و باید زمینه اشتغال این افراد فراهم شود.

وی به موضوع حج نیز اشاره و بیان کرد: سال گذشته به دلیلی بروز برخی مشکلات، حج تعطیل شد و امسال نظام و همه مسئولان تلاش کرده اند که مشکلات را به حداقل ممکن برسانند.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: حج از مهمترین عبادات اسلامی است و هر سال با مشکلاتی روبرو بوده است و امسال همه تلاش می کنند تا این آئین معنوی به بهترین شکل ممکن محقق شود .

وی بر بهره برداری حداکثری از فضای معنوی حج تاکید کرد و گفت: زائران باید حتما به گفته های مسئولان توجه لازم را داشته باشند .

وی به 17 مرداد روز خبرنگار نیز اشاره و عنوان کرد: سالروز شهادت شهید محمود صارمی در افغانستان به عنوان روز خبرنگار تعیین شده است.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه خبرنگاری کاری خطیر و البته ارزشمندی است اظهار کرد: خبرنگار خواسته مردم را به مسئولان و سخنان و اقدامات انجام شده مسئولان را به مردم منتقل می کند و این کار بسیار شجاعت و شهامت نیاز دارد.

وی ادامه داد: از تلاش تمام خبرنگاران کمال تشکر را داشته وبرای این دلسوزان جامعه آرزوی موفقیت می کنیم.

 

انتهای پیام/ح

زمینه اشتغال تحصیل کرده ها فراهم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار