کرمان؛

نیروهای امنیتی کشور باید بیش از پیش هوشیار باشند

امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که تروریست ها در تهران شکست خوردند و ناکام ماندند، تمامی توطئه های دشمنان ملت ایران، محکوم به شکست است.

نیروهای امنیتی کشور باید بیش از پیش هوشیار باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) اظهار داشت: در حادثه تروریستی تهران (چهارشنبه هفدهم خرداد) هدف دشمنان، مجلس شورای اسلامی بود و تروریست ها، حامیانشان و تمامی افرادی که طراح این نقشه شوم بودند، به هدف خود نرسیدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای این حادثه تروریستی اظهار کرد: همه تروریست ها کشته شدند و مسئولان هم اعلام کردند عوامل اصلی این حادثه دستگیر شده اند.

امام جمعه کرمان گفت: نیروهای امنیتی کشور باید بیش از پیش هوشیار باشند چرا که دشمن به دنبال ضربه زدن است.

وی بیان کرد: از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و همه کسانی که توطئه های دشمنان را کشف و خنثی می کنند از صمیم قلب تشکر می کنم و امیدواریم خداوند همه این برادران را برای نظام و ملت حفظ بفرماید.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به برخی از روایات در خصوص این امام همام اشاره کرد و افزود: دینی که همراه با عقل و منطق نباشد هیچ فایده ای بر آن مترتب نخواهد بود.

وی بیان کرد: خدا را شکر ملت مسلمان ایران بعد از پیروزی انقلاب توجهش به دین و مکتب فزونی یافت و این یک نعمت الهی بود که امام راحل با کمک علما، روحانیت، مراجع تقلید و توده های مختلف مردم انقلاب کرد و آن انقلاب به عنوان انقلاب اسلامی به پیروزی کامل رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در سایه عقل باید مشکلات را کم کرد و اگر عقل در کارها دخالت نداشته باشد نتایجی نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه سه شنبه اولین شب از شب های قدر است گفت: اهمیت شب قدر برای همه مردم روشن بوده چرا که شب قدر مهمتر از هزار شب است.

آیت الله جعفری اضافه کرد: در یکی از همین ماه های رمضان علی ابن ابی طالب (ع) اولین مظلوم عالم به شهادت رسید و هنگامی که پیامبر اسلام (ص) این اتفاق را به امام علی بشارت داد ایشان فرمود، اگر با این اتفاق اسلام سالم می ماند هیچ باکی از شهادت ندارم.

وی گفت: در این فرصت ارزنده ماه مبارک رمضان و شب های قدر امیدواریم بیشترین بهره برداری را داشته باشیم. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.