کرمان؛

دولت دوازدهم کابینه جهادی وانقلابی داشته باشد

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه در دولت دوازدهم باید از ظرفیت مدیران و وزیران جهادی و انقلابی استفاده شود گفت: در این دوره باید کابینه ای معرفی شود که بتواند نیازهای کشور را در سطح کلان رفع کند.

مدیران جهادی در دولت دوازدهم جذب شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نمازجمعه کرمان این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزارشد  گفت: آنچه در ادوار گذشته بوده نشان می دهد همه کسانی که وارد عرصه خدمتگزاری می شوند مشتاق ارائه خدمت خوب به مردم هستند و هیچکس را نمی توان به سوء نیت محکوم کرد، اما نیاز امروز جامعه ما انتخاب وزیرانی با روحیه جهادی و انقلابی است که بتوانند با تمام انرژی برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند.

وی افزود: یکی از تحولات مهم سیاسی در حوزه داخلی کشور، موضوع دولت و تشکیل کابینه جدید در دولت دوازدهم است.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه رئیس جمهوری در روزهای انتخابات قول داد هر سال 900 هزار شغل در کشور ایجاد شود تصریح کرد: رقم زدن این اتفاق بزرگ به طور قطع به حضور مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی نیاز دارد و همفکری و مشورت و تعامل باید در بین تمام ارکان دولت وجود داشته باشد.

حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین با اشاره به آزادسازی موصل اظهار کرد: مردم مسلمان و شیعیان بیش از سه سال سختی و زجر کشیدند تا از ظلم تکفیری ها خلاص شدند و این پیروزی نتیجه مقاومت نیروهای نظامی، مردم و فتوای علما بود.

وی تصریح کرد: امروز برای ما سند افتخار است که در سایه انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهایی تربیت شده اند که می توانند ابتکار و خلاقیت هایی نشان دهند که چشم تمام دنیا را خیره کنند و حاج قاسم سلیمانی عزیز در این میان افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مطمئن هستم آن ابتکارات و نقشه هایی که ایشان در مبارزات پیاده کرد در تاریخ جنگ های دنیا به عنوان برگ زرینی برای فرماندهان ما ثبت خواهد شد.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: متاسفانه امروز اوضاع وحشتناکی به دلیل سیاست های اشتباه حکام سعودی در کشورهای حوزه خلیج فارس به وجود آمده و میبینیم که در کشور یمن و بحرین چه جنایت هایی رخ می دهد.

وی بیان کرد: وقتی سیاستمدار سعودی ادعامی کند باید باید جنگ را به داخل ایران کشاند، باید بدانیم که اینها اولین باری نیست که از این حرفها می زنند بلکه سالها توطئه کردند و نقشه کشیدند و امروز آن را به زبان جاری می کنند.

حجت الاسلام قاسمی زاده بیان کرد: در تنشی که برای قطر رقم زدند کاری کردند که سرمایه گذاران مجبور شوند پول های خود را بردارند و به کشورهای غربی و اروپایی فرار کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها باجگیر دنیا هستند اظهار کرد: وقتی که قطر اعلام کرد حاضریم از شما اسلحه بخریم بلافاصله در مقابل قطر نرمش نشان دادند و گفتند مشکل شما را حل خواهیم کرد.

امام جمعه موقت کرمان همچنین به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره و عنوان کرد: در حوزه بیماری های خاص، واقعا خدمات قابل توجهی صورت گرفته اما به دلیل گرفتاری های متعدد این اقدامات کافی نیست و باید مردم را آموزش دهیم تا درگیر چنین گرفتاری هایی نشوند واز سویی با آگاهی دادن به مردم معلولیت های مادرزادی را کاهش دهیم گزارش ها تا تولدچند معلولیت در جنوب کرمان وجود دارد که در شان جامعه ما نیست.

انتهای پیام/ح

دولت دوازدهم کابینه جهادی وانقلابی داشته باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.