کرمان؛

فضای فرهنگی کرمان پویایی و شادابی لازم را ندارد

با وجود جوانان و هنرمندان خوش ذوق و با استعداد اما فضای فرهنگی کرمان پویایی و شادابی لازم را ندارد.

فضای فرهنگی کرمان پویایی و شادابی لازم را نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی ملک زاده عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت :فضای فرهنگی کرمان پویایی و شادابی لازم را ندارد که جوانان با استعداد بتوانند فعالیت کنند.
وی افزود : یک نوع ناامیدی در مجموعه خوشنویسی استان کرمان حاکم است و مسئولان باید بین هنرمندان انگیزه ایجاد کنند.
ملک زاده گفت : یک نوع گوشه‌نشینی و ناامیدی در مجموعه خوشنویسی استان کرمان حاکم است، در صورتی که ظرفیت و پتانسیل هنر کرمان بسیار بالاست.

عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران افزود : شور و شوق و انگیزه را مسئولان باید ایجاد کنند که اگر این اتفاق بیفتد و اگر انگیزه‌های لازم برای جوانان ایجاد شود کرمان به یکی از قطب‌های خوشنویسی کشور تبدیل خواهد شد.

وی گفت : اتحاد انجمن خوشنویسان رفسنجان خوب است و جمعی پویا و فعال هستند و در دوسال گذشته دو نفر از خوشنویسان این شهرستان به مقام استادی نائل شدند که برای خوشنویسی شهرستان مهم است.

ملک زاده کیفیت دومین جشنواره خوشنویسی استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود : البته تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله دارد و در این رابطه باید تلاش کرد و بنگاه‌های اقتصادی قوی در این شهرستان وجود دارد که می‌توانند حمایت کنند.

عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران با اشاره به پیشنهاد برگزاری دوسالانه ملی جشنواره خوشنویسی در رفسنجان، گفت : این توانایی در شهرستان رفسنجان و استان وجود دارد که این جشنواره به صورت ملی برگزار شود و تأثیر مثبتی خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

فضای فرهنگی کرمان پویایی و شادابی لازم را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار