کرمان؛

حضور استاندار کرمان درجشنواره روستا ، زرند

با هدف ارزیابی طرح های اقتصاد خانگی در روستاهای زرند استاندار کرمان عصر امروز در جشنواره روستا شرکت می کند.

حضور استاندار کرمان درجشنواره روستا ، زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در راستای ارزیابی از روند طرحهای اقتصاد مقاومتی و عملی کردن طرح 'امید و آبادانی روستا'استاندار کرمان عصر امروز (جمعه) 23 خردادماه در جشنواره روستایی خیر آباد زرند حضور می یابد.

به گفته فرماندار زرند، استاندار کرمان دراین سفر نیم روزه از نزدیک در جریان موفقیت اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی خانگی این منطقه قرار خواهند گرفت .


حبیب الله خنجری افزود: در جشنواره روستایی این منطقه صاحبان حرفه های صنایع دستی عشایری و روستایی دست بافته و کالاهای کارگاههای تولیدی خانگی خود را در قالب موفقیت های طرح اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته اند.

 وی تصریح کرد: برپایی جشنواره روستایی از جمله مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان است که در این جشنواره تولیدات داخلی مناطق روستایی این شهرستان در قالب صنایع دستی و مواد غذایی به معرض دید عموم گذاشته شده است .


فرماندار زرند با بیان اینکه  استاندار کرمان در این سفر علاوه بر حضور در جشنواره روستایی و نمایشگاه صنایع دستی از مجموعه تاریخی واقع در روستای خیر آباد که شامل حمام ،مسجد قدیم و دیگر موارد تاریخی می باشد بازدید خواهند کردگفت:  بازدید از بیمارستان 140تختخوابی و در دست اجرای شهرستان زرند و سخنرانی در جمع روستائیان را از دیگر برنامه های سفر استاندار کرمان به زرند است.

انتهای پیام/ح

حضور استاندار کرمان درجشنواره روستا ، زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار